Social Icons

Social Icons

Pages

torsdag 15 november 2012

mordförsök mot mig den 12.11.2012 kl 07:12 och sama datum kl 07:15



 mordförsök mot mig den 12.11.2012 kl 07:12 och samma datum kl 07:15


rasister som ska avslöjas och alla kunna känna till den sjuka personen.
Mordförsök mot mig den 12-11-2012 klockan 07:12 i herrhaga och husbyggaregatan vid andra sidan båtarnas garage av en skåpbil förare med hjälp av en rasistiska kvinna som heter Anna K w.
Jag kan tolka som mordförsök därför att personen kom med en skåpbil , jag kan pekas som mordförsök om det fanns inte folk  de kunde  skjuta mig , därför att samma bil kommer efter mig från karlagatan i herrhaga fram till husbyggaregatan på andra sidan vid båtarnas garage. Bil nummer och bild på personen och bilen kommer snart.


Akta för rasistiska  sjuka rykte mot personen som har utländska bakgrund.,  Jag uppmanar er tro aldrig på prat  därför att det kan inte stämmas utan bevis  som film eller video klipp kan personen ha som bevis då man kan tro på personen.
Jag har väldigt bra erfarenheter och har väldigt bra bevis om de som brukar spruta sjuka smutsiga rykte.

Vi har olika problemen med sjuka ideer i olika part av världen i mellanöstern islamiska galningar och i Europa rasistiska galningar i principen de har samma väg och det  är våld och terror. Jag har uppfattat i Europa rasisterna lika farliga som islamist extremister tänk om det finns inte lag och regler i Europa då det bli värre än det som händer dagligen i mellanöstern i Europa rasisterna bara sprutar sjuka rykte mot judar och andra människor med andra nationalitet eller huvudfärg.. Jag ska säga flera av dem rasistiska personer lever med lögn och bluff man kan klassas dem som psykopater.
En rasist till slut kan bli en farliga terrorist därför att lider av starka psykiska  sjuka och har instinkter hat mot andra.

 Varning Anders Behring Breiviks  tänk  lever  i Karlstad  eller man kan säga i värmland-..
mordförsök mot mig den 12.11.2012 kl 07:12 och följde efter mig till husbyggaretatan andra sidan vid båtarnas garage av en skåpbil förare med hjälp av en rasistiska kvinna som redan känt för oss som en jude hatare och främlingsfientliga.
Igår morse när jag var på väg  till mitt arbete en skåpbil väntade i  Herrhaga karlagatan  frisör salongen. Bilden kommer sedan.

Jag såg också Anna. K. w. En 63 åriga kvinna som bo sate sig i
Skoghall   var där och stöd på andra sidan,  utanför  och bredvid barnhemmet  i herrhaga då jag märkte att personen har rasistiska åsikter och ville skada mig på något sätt, sedan jag gick vidare nära mitt arbete då såg igen samma bil som var  vid herrhagas frisören som heter Elias  då  väntade  i nära båt garage i närheten..
kvinnan har väldigt extrema rasistiska åsikter.
Personen har också använt rasistiska ord flera gånger  tillfälligt framför mina ögon,.
kvinnan redan känd som en rasist  hon har gjort massor rasistiska åtal   också har sagt massor gånger främlingsfientliga åtal.

Och jag kan räkna det som ett hot  mot mig därför att bilen följde efter mig  från herrhaga till lammberg båt garage.

Jag lyckade ta några kort på personen som körde bilen också filma honom på rätt sätt.

När kom jag och frågade den kvinna hon har erkänt att hon känner den killen som hotade mig och körde en skåp bil  den 12.11. 2012 klockan 07:14.


Antisemitism är fördomar och hat mot judar. Judar har under en stor del av sin historia tvingats att fly undan förföljelser och våld. Judehatet liknar hatet mot andra.

Den kvinna som är en äldre dam har antisemitism åsikter  också man kan se i hennes beteende att hon har väldigt extremt främlingsfientliga åsikt.

Jag märkte första dagen när började på den platsen som vi brukar vara där och jobba.

  .Ditt kroppsspråk avslöjar dig direkt...Kroppsspråk kan förstärka eller förvirra
eller förtydligar. Var noga med att det verkligen gör det senare. När vi är tydliga och raka är vi också trovärdiga, något som är mycket viktigt vid försäljning.

Vi Varnar för starka skadliga extrema rasister som växer upp i samhället.
Vi kommer snart lägga upp bilder på personen och områden som befann sig i den 12.11.2012 klockan 07:12   datum ock igen klockan 07:14 vid båtarnas garage nära mitt arbete.


Nu jag fattar inte  varför gjorde de personerna så  mot mig  och vad  ville de  egentligen göra   mot mig?  vad de ville  visa för mig? , men jag kan räkna det som rasisterna som ville hota mig på något sätt.
rasister som ska avslöjas och alla kunna känna till den sjuka personen.
Mordförsök mot mig den 12.11.2012 klockan 07:12 i herrhaga och husbyggaregatan vid andra sidan båtarnas garage av en skåpbil förare med hjälp av en rasistiska kvinna som heter Anna Karin w.
Jag kan tolka som mordförsök därför att personen kom med en skåpbil , jag kan pekas som mordförsök om det fanns inte folk kunde skjuta mig , därför att samma bil kommer efter mig från karlagatan i herrhaga fram till husbyggaregatan.

Med vänlig hälsning samuel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample text

Sample Text

Sample Text