Social Icons

Social Icons

Pages

tisdag 1 januari 2013

Hej jag önskar er alla goda läsare gott nytt år




just nu vi har börjat med år 2013 och idag är 01.01.2013 man ska rensa bort alla gamla tankar och börja på nytt och gamla rutiner funkar inte längre  och man ska fixa goda och fina rutiner som ska vara mänskliga och seriösa ,   då man behöver att skaffa ny rutiner som ska gälla 2013 och det ska vara mer diplomatiskt och smartare än förut , jag önskar att år 2013 bli ett bra år för vår länd som Sverige vi kanske tankar ibland att födde utom land och bara bor i Sverige, men vi ska tanka också att Sverige just nu är vårt länd och vi ska ta mer ansvarig och vara rädda för samhälle och vi försöka att bygga ett fint och rent samhälle i det här landet.. Jag ska tacka alla mina vänner vänner på fb speciellt mina goda Svenska vänner som Anna Grönbäck , mia Sweden , Dragana , Fateh Aresh , jag ska säga jag tycker jätte mycket om er,,, jag tycker om alla mina vänner som kanske det är svårt att skriva alla namn, men jag tacksamma för att ni är så goda och fina.
--
Jag tycker att vi ska alla ta hand om samhället och bekämpa mot rasister, brottslingar och kriminella grupper som ett stort hot mot samhället. 
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample text

Sample Text

Sample Text